Rabu, 16 Disember 2009

News on 16/12/09 Dina Court Hearing

Dari akhbar Brunei Times:
http://www.bt.com.bn/en/news-national/2009/12/17/arrest-warrant-issued-against-pan-phoenix-dina-director-0

  • Trial begins 19 July 2010 - August
  • Arrest warrant for Director Hasri (Malaysia)
Sila turut mengambil tindakan (di bawah) bersama orang Brunei lain untuk menuntut hak kita dari Dina kembali. Jumpa nanti.

4 ulasan:

  1. Assalamualaikum...
    diharap kepada semua ahli yang telah terkena bala akibat program gila menyusahkan orang dan setan bertopengkan manusia sebagai orang islam saya menyarankan buatlah solat hajat dua rakaat.kemudian bacalah ayat HASBUNALLAH WA NIKMAL WAKIIL.(sila rujuk guru agama)sebanyak yang mampu kalau boleh 300 kali atau lebih.mohon pada ALLAH bantuan dan pertolongan.dah tak ada cara lain lagi dah.nak bunuh orang berdosa besar.duit belum tentu dapat balik.inilah cara terbaik.buatlah setiap malam atau bila ada masa.pagi(waktu dhuha) atau selepas zohor pun boleh.kedua report polis.ketiga usaha kan cara lain dapat income.untuk maklumat lanjut silakan layari http://www.aleacorp.com/?ref=Laduni.

    BalasPadam
  2. Saya membawa anda salam dari Asia
    Saya Adhiarja Bayu dari Jakarta di Indonesia, saya seorang wanita yang berniaga, saya telah mengimport barangan dari negara-negara lain sehingga terburuk yang berlaku pada 11 November 2017. Saya kehilangan semua yang saya miliki untuk MMM, saya tahu beberapa dari kita telah mendengar tentang MMM sebelum ini. Mereka membuat saya muflis, saya kehilangan semua simpanan hidup saya dan modal perniagaan, saya hampir mati tekanan darah tinggi jika bukan untuk rahmat Tuhan, saya meminta nasihat daripada beberapa orang yang menasihati saya untuk mendapatkan pinjaman yang saya bersetuju Tetapi kemudian soalan besar datang bagaimana saya mendapat pinjaman apabila saya tidak mempunyai wang untuk saya? Seorang kawan saya kemudian bersetuju untuk membantu saya dengan wang supaya saya dapat mendapatkan pinjaman, saya telah diperkenalkan kepada beberapa syarikat pinjaman dalam talian dan beberapa syarikat kewangan tetapi mereka membawa saya ke hutang lebih daripada membantu saya, saya menyerah sehingga suatu hari saya bertemu dengan kawan lama di Surabaya Indonesia. Kami adalah kawan baik di kampus, saya perlu berkongsi masa saya dengannya dan anda tidak akan percaya dia mendapat pinjaman dalam talian sebelum dia memperkenalkan saya kepada syarikat pinjaman yang sama (JULIANA LOANS COMPANY) dan itulah bagaimana saya diselamatkan. Ya, saya harus memberi keterangan di seluruh Asia dan di luar mana-mana syarikat yang akan menyelamatkan saya dari masalah kewangan seperti itu. Kerana sukar untuk percaya mendapatkan pinjaman sebesar Rp1.000.000.000 dari internet dalam waktu kurang dari 96 jam, dan ada banyak peminjam di luar sana yang menipu anda dengan mendapatkan uang susah payah, dapatkah anda percaya saya kehilangan semua Rp17 juta teman saya memberi saya untuk membantu saya mendapatkan pinjaman kira-kira Rp. 900,000,000 kepada seorang wanita Turki tanpa mendapat pinjaman.
    Saya tahu sesetengah warganegara saya adalah mangsa seperti saya, jika ada yang memerlukan pinjaman, sila hubungi rakan saya HUDSON VIA SERENAHHUDSON007@gmail.com yang memperkenalkan saya kepada JULIANA PINJAMAN.
    untuk maklumat, anda juga boleh menghubungi JULIANALOANS@GMAIL.COM
    WHATSApp +1 (678) 881-8428
    Atau emel di ADHIARJABAYU@GMAIL.COM

    BalasPadam
  3. Halo semuanya, Nama saya Siska wibowo saya tinggal di Surabaya di Indonesia, saya seorang mahasiswa, saya ingin menggunakan kesempatan ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman untuk sangat berhati-hati karena ada banyak perusahaan pinjaman penipuan dan kejahatan di sini di internet , Sampai saya melihat posting Bapak Suryanto tentang Nyonya Esther Patrick dan saya menghubunginya melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

    Beberapa bulan yang lalu, saya putus asa untuk membantu biaya sekolah dan proyek saya tetapi tidak ada yang membantu dan ayah saya hanya dapat memperbaiki beberapa hal yang bahkan tidak cukup, jadi saya mencari pinjaman online tetapi scammed.

    Saya hampir tidak menyerah sampai saya mencari saran dari teman saya Pak Suryanto memanggil saya pemberi pinjaman yang sangat andal yang meminjamkan dengan pinjaman tanpa jaminan sebesar Rp200.000.000 dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau tekanan dengan tingkat bunga rendah 2 %. Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa rekening bank saya dan menemukan bahwa nomor saya diterapkan langsung ditransfer ke rekening bank saya tanpa penundaan atau kekecewaan, segera saya menghubungi ibu melalui (estherpatrick83@gmail.com)

    Dan juga saya diberi pilihan apakah saya ingin cek kertas dikirim kepada saya melalui jasa kurir, tetapi saya mengatakan kepada mereka untuk mentransfer uang ke rekening bank saya, karena saya berjanji bahwa saya akan membagikan kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres atau penundaan.

    Yakin dan yakin bahwa ini asli karena saya memiliki semua bukti pemrosesan pinjaman ini termasuk kartu ID, dokumen perjanjian pinjaman, dan semua dokumen. Saya sangat mempercayai Madam ESTHER PATRICK dengan penghargaan dan kepercayaan perusahaan yang sepenuh hati karena dia benar-benar telah membantu hidup saya membayar proyek saya. Anda sangat beruntung memiliki kesempatan untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman, silakan hubungi Madam melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

    Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya di (siskawibowo71@gmail.com) jika Anda merasa kesulitan atau menginginkan prosedur untuk mendapatkan pinjaman

    Sekarang, yang saya lakukan adalah mencoba untuk memenuhi pembayaran pinjaman bulanan yang saya kirim langsung ke rekening bulanan Nyonya seperti yang diarahkan. Tuhan akan memberkati Nyonya ESTHER PATRICK untuk Segalanya. Saya bersyukur

    BalasPadam
  4. Hari yang baik untuk semua warga negara Indonesia, nama saya Nurul Yudianto, tolong, saya ingin berbagi kesaksian hidup saya yang sebenarnya di sini di platform ini sehingga semua warga negara Indonesia berhati-hati dengan pemberi pinjaman pinjaman di internet

    Setelah beberapa waktu berusaha mendapatkan pinjaman dari lembaga keuangan, dan terus ditolak, saya memutuskan untuk mengajukan pinjaman secara online tetapi saya curang dan kehilangan Rp18,7 juta, kepada seorang wanita di saudi arabia dan Nigeria.

    Saya menjadi sangat putus asa dalam mendapatkan pinjaman, jadi saya berdiskusi dengan teman saya Nyonya Rika Nadia (rikanadia6@gmail.com) yang kemudian memperkenalkan saya kepada Lady Esther, manajer Cabang dari Access Loan Firm, sehingga teman saya meminta saya untuk mendaftar dari LADY ESTHER, jadi saya Menjerit dituangkan dan dihubungi LADY ESTHER. melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

    Saya mengajukan pinjaman sebesar Rp250 juta dengan suku bunga 2%, sehingga pinjaman disetujui dengan mudah tanpa tekanan dan semua persiapan dilakukan dengan transfer kredit, karena tidak memerlukan jaminan dan jaminan untuk pengalihan pinjaman, saya diberitahu untuk mendapatkan sertifikat perjanjian lisensi untuk mentransfer kredit saya dan dalam waktu kurang dari satu setengah jam uang pinjaman telah dimasukkan ke dalam rekening bank saya.

    Saya pikir itu adalah lelucon sampai saya menerima panggilan dari bank saya bahwa akun saya telah dikreditkan dengan jumlah Rp250 juta. Saya sangat senang bahwa akhirnya Tuhan telah menjawab doa-doa saya dengan buku pinjaman dengan pinjaman asli saya, yang telah memberi saya keinginan hati saya.

    Semoga Tuhan memberkati LADY ESTHER untuk mewujudkan kehidupan yang adil bagi saya, jadi saya menyarankan siapa pun yang tertarik untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Mrs. LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) atas pinjaman Anda

    Akhirnya saya ingin berterima kasih kepada Anda semua karena meluangkan waktu untuk membaca kesaksian hidup saya yang sebenarnya tentang kesuksesan saya dan saya berdoa kepada Tuhan untuk melakukan kehendak-Nya dalam hidup Anda. Anda dapat menghubungi saya untuk informasi lebih lanjut melalui email saya: (nurulyudianto2@gmail.com) Salam

    BalasPadam